Srpen
– administrativa a plánování, komunikace s úřady, hledání zdrojů, navazování kontaktů, podávání žádostí a výzev pro získání finančních zdrojů potřebných pro realizaci
– zaměření se na propagaci, tvorba webových stránek, tvorba a tisk informačních letáků do škol, ambulancí obvodních lékařů, psychiatrů a psychologů
Září
– budeme zařizovat první místnost, budoucí zázemí pracovníků – čeká nás výmalba, úklid, stěhování a montáž kancelářského nábytku
– práce na získání zdrojů pro zajištění kancelářského vybavení a kancelářských potřeb (kancelářské židle, počítače, tiskárna, telefony, složky, papíry do tiskárny, atd. )
– propagace a síťování
Říjen
– výmalba všech prostor – chodby, komunitní místnost, hovorová místnost, relaxační místnost
– renovace toalet a části původního zařízení
– práce na zajištění vybavení pro komunitní a relaxační místnost (pohovka, křesla, poličky, stolní lampy, velký stůl a židle pro skupinové aktivity, výtvarné potřeby, relaxační pomůcky, nábytek pro jejich uložení
– pokud se nám podaří sehnat dostatek financí, vybavíme prostor malým kuchyňským koutem, který bude sloužit pro nácviky vaření a bude klientům k dispozici pro každodenní využití
Listopad
– plánujeme první workshopy a přednášky pro veřejnost a začít s budováním komunity
– pokračovat v práci na vizuálu prostor
– dokončit a zajistit maximum pro to, co je třeba, abychom v lednu mohli službu poskytovat v plném rozsahu a kvalitě
- Den otevřených dveří
- hledání nové kolegyně či kolegu